Forumson

matematikte kooperatifçilik kulübü iç tüzüğü

Ödevler Katagorisinde ve MaTematik Forumunda Bulunan matematikte kooperatifçilik kulübü iç tüzüğü Konusunu Görüntülemektesiniz.->POYRAZDAMLARI İLKÖĞRETİM OKULU MÜDÜRLÜĞÜ forumson.com - matematikte kooperatifçilik kulübü iç tüzüğü 2009 – 2010 EĞİTİM ÖĞRETİM YILI KOOPERATİFÇİLİK KULÜBÜ YILLIK ...


Reklamı Kapat

Geri git   Forumson > Eğitim - Üniversiteler - Sınavlar > Ödevler > MaTematik

Alt 11-02-2009, 19:23   #1 (permalink)
Operator

Yasal UyarıArkadaşlar Lütfen Konulara Cevap Yazalım iyi veya Kötü Değerlendirelim Emeğe Saygı!
 
Yaso - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Bilgiler
Üyelik tarihi: Jan 2008

Mesajlar: 32,275
Konuları: 30795

Tesekkür: 3
481 Mesajina 1044 Tesekkür Aldi Üye No: 28
REP Gücü : 1000
REP Puanı : 27049
Yaso has a reputation beyond reputeYaso has a reputation beyond reputeYaso has a reputation beyond reputeYaso has a reputation beyond reputeYaso has a reputation beyond reputeYaso has a reputation beyond reputeYaso has a reputation beyond reputeYaso has a reputation beyond reputeYaso has a reputation beyond reputeYaso has a reputation beyond reputeYaso has a reputation beyond repute
Seviye: 92 [♥ Bé-Yêu ♥♥ Bé-Yêu ♥♥ Bé-Yêu ♥♥ Bé-Yêu ♥♥ Bé-Yêu ♥]
Aktiflik: 3437 / 3437
Güç: 10758 / 44106
Deneyim: 66%
İletisim

Standart matematikte kooperatifçilik kulübü iç tüzüğü

 

POYRAZDAMLARI İLKÖĞRETİM OKULU MÜDÜRLÜĞÜ
forumson.com - matematikte kooperatifçilik kulübü iç tüzüğü
2009 – 2010 EĞİTİM ÖĞRETİM YILI KOOPERATİFÇİLİK KULÜBÜ
YILLIK ÇALIŞMA PROGRAMI VE PLANI



EYLÜL EKİM.
Amaçlar:
1- Öğrencilere kooperatifin yararlarını anlatmak
2- Çalışmalar hakkında bilgilendirmek
Yapılacak Çalışmalar:
1- Kollara öğrenci seçimi
2- Kooperatif genel kurulunu seçmek ve toplamak.
3- Yönetim ve denetleme kurullarını seçmek
4- Kooperatife üye kaydı yapmak
5- Ahilik Kültürü Haftası kutlamaları
6- Cumhuriyet bayramı kutlamaları

KASIM
Amaçlar:
1- Öğrencilerin kooperatiften alışveriş yapmalarını sağlamak.
Yapılacak Çalışmalar:
1- Yönetim kurulu toplantısı yapılarak iç tüzüğün gözden geçirilmesi
2- Kooperatifin eksiklerini gidermek
3- Öğretmenler gününün kutlanması

ARALIK
Amaçlar:
1- Kooperatife alınan yiyeceklerin kağıt ve atıklarını çöpe atmalarını alışkanlık haline getirmek.
Yapılacak Çalışmalar:
1- Kol kurullarının çalışmalarının denetlenmesi
2- Tutum yatırım ve Türk Malları Haftası kutlamasına yardımcı olunması
3- Okuldaki fakir öğrencilerin tespit edilerek onlara yardım yapılmasını sağlamak.

OCAK
Amaçlar:
1- İlk yarıyıl çalışmalarını değerlendirmek
Yapılacak Çalışmalar:
1- Yönetim kurulunun ilk yarıyıl değerlendirilmesi ve ikinci dönemde yapılacak çalışmaların tespit edilmesi.

ŞUBAT – MART
Amaçlar:
1- Kooperatifin düzenli çalışmasını sağlamak
2- Kooperatifin gelir giderlerini kontrol etmek
Yapılacak Çalışmalar:
1- Kooperatifçilik ile ilgili bir program hazırlayarak öğrencilere sunulması.
2- Kooperatife üye olmanın öneminin anlatılması
3- Kooperatifin eksikliklerinin giderilmesi
4- Yönetim kurulunu toplanması ve gelir giderin gözden geçirilmesi
5- Girişimcilik Haftası kutlamaları
6- Tüketiciyi Koruma Haftası kutlamaları

NİSAN
Amaçlar:
1- Kooperatifin ihtiyaçlarının ve eksikliklerinin tamamlanması.
Yapılacak Çalışmalar:
1- Kooperatifin malların yavaş yavaş azaltılması ve bir sonraki döneme kalmaması için hazırlık yapılması.
2- Yönetim kurulu aylık toplantısı.
3- 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı İle ilgili şiir resim ve yazı toplanması.

MAYIS
Amaçlar:
1- Alış satışların kontrolünü sağlayıp dosyaların ve defterlerin kontrolünü yapmak.
Yapılacak Çalışmalar:
1- Yönetim Kurulu aylık toplantısı
2- Kooperatifin hesaplarının incelenmesi varsa eksikliklerin giderilmesi.
3- 19 Mayıs Atatürk’ü Anma Gençlik ve Spor Bayramı kutlamalarına iştirak etme.
4- Vakıflar Haftası kutlamaları

HAZİRAN
Amaçlar:
1- Kooperatifin yıllık çalışma raporunu düzenlemek
Yapılacak Çalışmalar:
1- Yıllık çalışma raporunu düzenlenmesi yıllık faaliyetlerin bilançosunun çıkarılması kar paylarını dağıtılması kooperatif dosyalarının ve envanterinin okul müdürlüğüne teslim edilmesi.
2- Kolda görevli öğrencilere çalışmaları için teşekkür edilmesi


Fatih KARA Şükrü DEREMUMLU
Kulüp Rehber Öğretmeni Kulüp Rehber Öğretmeni

Mustafa Hilmi YÜCEER
Okul Müdürü



SOSYAL KULÜPLER YÖNETMELİĞİ

OKULUN ADI : POYRAZDAMLARI İLKÖĞRETİM OKULU

SOSYAL KULÜBÜN ADI : KOOPERATİFÇİLİK KULÜBÜ

BİRİNCİ BÖLÜM

AMAÇ:
SOSYAL ETKİNLİKLERİN AMACI
Madde 5
— Sosyal etkinliklerin amacı Türk Millî Eğitiminin genel amaç ve temel ilkelerine uygun olarak; öğrencilerin Atatürk İlke ve İnkılâplarına Anayasanın başlangıcında ifadesini bulan Atatürk milliyetçiliğine bağlı yurttaşlar olarak yetişmelerine yeteneklerini geliştirerek gerekli donanımı kazanmalarına katkıda bulunmaktır.
Bu amaçla öğrencilere;
a) İnsan haklarına ve demokrasi ilkelerine saygı duyabilme
b) Kendini tanıyabilme bireysel hedeflerini belirleyebilme yeteneklerini geliştirebilme bunları kendisinin ve toplumun yararına kullanabilme
c) Çevreyi koruma bilinciyle hareket edebilme
d) Kendine ve çevresindekilere güven duyabilme
e) Planlı çalışma alışkanlığı edinebilme serbest zamanlarını etkin ve verimli değerlendirebilme
f) Girişimci olabilme ve bunu başarı ile sürdürebilme yeni durum ve ortamlara uyabilme
g) Savurganlığı önleme ve tutumlu olabilme
h) Bireysel farklılıklara saygılı olabilme; farklı görüş düşünce inanç anlayış ve kültürel değerleri hoşgörü ile karşılayabilme
ı) Aldığı görevi istekle yapabilme sorumluluk alabilme
j) Bireysel olarak veya başkalarıyla iş birliği içinde çevresindeki toplumsal sorunlarla ilgilenebilme ve bunların çözümüne katkı sağlayacak nitelikte projeler geliştirebilme ve uygulayabilme
k) Grupça yapılan görevleri tamamlamak için istekle çalışabilme ve gruba karşı sorumluluk duyabilme
gibi tutum davranış ve becerilerin kazandırılmasına çalışılır.
İLKELER
Madde 6
— Öğrenci kulübü ve toplum hizmeti çalışmalarında katılımcılık planlılık süreklilik üretkenlik gönüllülük ve iş birliği temel ilkedir.
Bu ilkeler doğrultusunda;
a) İlköğretim ve orta öğretimde öğrenci kulübü ve toplum hizmeti çalışmalarının öğrencilerin gelişim seviyesine göre belirlenmesine
b) Çevresine duyarlı ve liderlik özelliklerine sahip bireyler olarak yetişmelerine ilgi ve istidatlarını geliştirmelerine
c) Demokratik yurttaşlık bilincini geliştirebilecek eğitim uygulamalarının hayatın tüm alanlarına yayılarak yapılacak çalışmaların okul içi ve okul dışı etkinlikleri içermesine
d) Öğrencilerin toplumsal hayata sorunların çözümüne yerel düzeyde katılımına ve yöneltici projeler hazırlamaya özendirilmesine
e) Her bireyin topluma katkı sağlayabileceği göz önüne alınarak tüm etkinliklerde geniş katılımın sağlanmasına
f) Öğrencilerin yönlendirilmelerine ve kariyer gelişimlerinin desteklenmesine
g) Sosyal etkinlik çalışmalarının planlanması ve yürütülmesinde öğrencilerin ilgi istek yetenek ve ihtiyaçları ile çevrenin imkân ve şartlarının göz önünde tutulmasına
h) Etkinliklerde verimi sağlamak için okul ve halk eğitim merkezlerinde oluşturulan öğrenci kulüpleri arasında ortak çalışmalar yapılmasına ve bunların imkânlarından yararlanılmasına
ı) Çalışmaların daha çok ders dışı zamanları kapsayacak ve değerlendirecek şekilde planlanıp uygulanabilmesine
j) Ders programlarının göz önünde bulundurularak desteklenmesine
k) Yurt içinde veya yurt dışında bulunan okullardaki öğrenciler ile ortak çalışmalar yapmalarına
l) Engelli öğrencilerin öğrenci kulübü ve toplum hizmeti çalışmalarına ilgi ve istekleri doğrultusunda etkin olarak katılabilmeleri için gerekli ortam ve şartların sağlanmasına
m) Sosyal etkinlik çalışmalarının danışman öğretmenlerin gözetiminde kulüp üyesi öğrencilerle planlanıp yürütülmesine
n) Çalışmalarda resmî özel sivil toplum kurum ve kuruluşlarıyla öğrenci ve veli iş birliğinin sağlanmasına
o) Sosyal etkinliklerle öğrencilerin estetik etik ve duygusal yönden gelişmelerinin sağlanmasına
özen gösterilir.
ESASLAR
Madde 7
— Sosyal etkinlik çalışmaları aşağıda belirtilen esaslar çerçevesinde yapılır;
a) Danışman öğretmenler ilgi istek ve yetenekleri doğrultusunda ders yılı başında yapılan öğretmenler kurulunda belirlenir. Gerektiğinde bir öğrenci kulübüne veya toplum hizmeti çalışmasına birden fazla öğretmen görevlendirilebileceği gibi bir öğretmene birden fazla öğrenci kulübü veya toplum hizmeti çalışmasında da görev verilebilir. Ders yılı içinde kurulması istenen öğrenci kulüplerine de danışman öğretmenler ilgi istek ve yetenekleri doğrultusunda okul müdürünce görevlendirilir.
b) Sosyal etkinlikler okul yönetimi ve velilerin iş birliği ile okul içi ve okul dışı imkânlardan yararlanılarak öğrenci kulüpleri ve toplum hizmeti kapsamında yürütülür.
c) Proje önerileri çevrede bulunan sivil toplum kuruluşları ile kişi veya diğer kurum ve kuruluşlara götürülerek katkıları istenebilir.
d) Danışman öğretmen okul dışından sağlanacak desteklerle ilgili olarak sosyal etkinlikler kurulunu bilgilendirir ve okul müdürünün olurunu alır.
e) Sınıf öğretmenleri ile sınıf/şube rehber öğretmenlerinin yanında gönüllü veliler de sosyal etkinlikler çalışmalarına katılarak öğrencilere yardım ve rehberlikte bulunurlar.
f) Sosyal etkinlikler kapsamında yapılan çalışmalarla ilgili giderler okul–aile birliklerince veya projeye destek veren kurum/kuruluşlarca sağlanır.
g) Öğrencilerin sosyal etkinlikler kapsamında yapacakları çalışmaları sonuçlandırıp sonuçlandırmadığı karnelerde düzenlenecek Sosyal Etkinlik bölümüne TAMAMLANDI TAMAMLANMADI şeklinde yazılarak gösterilir.
h) Sosyal etkinlikler; öğrenci sınıf öğretmeni sınıf/şube rehber öğretmeni tarafından Sosyal Etkinlikler Öğrenci Değerlendirme Formu (EK–7) ve Sosyal Etkinlikler Danışman Öğretmen Değerlendirme Formu (EK–8) na göre değerlendirilir. Bu değerlendirmenin sonucu öğrenci dosyasındaki ilgili bölüme işlenir.
ı) Çalışmalar için Sosyal Etkinlikler Yıllık Çalışma Planı (EK–3) veya Sosyal Etkinlikler Proje Öneri Formundan (EK–4) hangisinin düzenleneceğine bu çalışmalarda görev alan öğrencilerle danışman öğretmenler birlikte karar verir. Çalışmaların projelendirilmesi hâlinde Sosyal Etkinlikler Proje Öneri Formunun yanı sıra Sosyal Etkinlikler Proje Uygulama Takvimi (EK–6) hazırlanır ve çalışmaların sonunda Sosyal Etkinlikler Proje Sonuç Raporu (EK–5) düzenlenir. Tüm çalışmalar sosyal etkinlikler kurulu ve okul müdürlüğünce onaylandıktan sonra uygulamaya konulur.
SOSYAL ETKİNLİKLER KURULU
Madde 8
— Sosyal etkinlikler kurulu müdürün görevlendireceği bir müdür yardımcısının başkanlığında danışman öğretmenlerin aralarından seçecekleri bir danışman öğretmen kulüp temsilcilerinin aralarından seçecekleri üç öğrenci ile okul–aile birliğini temsilen iki veliden oluşur.
Kurul kulüp ve toplum hizmeti kapsamındaki etkinliklerin verimli bir şekilde yürütülmesi için danışman öğretmenler öğrenciler gönüllü veliler ve diğer öğretmenlerle iş birliği içinde çalışmaları koordine eder. Okul dışı etkinliklerde ilgili birimlerle iş birliği yaparak bu çalışmaların yürütülmesi için gerekli tedbirleri alır
GÖNÜLLÜ VELİLERİN BELİRLENMESİ
Madde 9
— Öğretim yılı başındaki okul–aile birliği toplantısında gönüllü velilerin görev ve sorumluluklarının tanıtımından sonra öğrencilerin sosyal etkinlik çalışmalarına yardımcı olacak gönüllü velilerin seçimi yapılır. Aynı toplantıda Gönüllü Veli Başvuru Formları (EK–10) dağıtılır ve bu formların doldurularak daha sonra kurulacak olan sosyal etkinlikler kuruluna teslim edilmesi istenir.
Naklen gelen öğrencilerin velilerinin de Kurulca uygun görüldüğü takdirde sosyal etkinlik çalışmalarına katılması sağlanır.
Veli olmadığı hâlde bu çalışmalara gönüllü olarak katılmak isteyenlerin de Gönüllü Veli Formunu doldurarak okula başvurusu istenir. Uygun görülmesi hâlinde gönüllü veli olarak çalışmaları sağlanır.
ÜÇÜNCÜ BÖLÜM
TOPLUM HİZMETİ VE ÇALIŞMA ESASLARI

TOPLUM HİZMETİ
Madde 12
— Öğrencilerin; ailesine çevreye ve topluma duyarlı gönüllü çalışma bilincine sahip sorun çözen ve çözüm üreten resmî özel sivil toplum kurum ve kuruluşları ile iş birliği içinde çalışma becerilerini geliştirmiş birer fert olarak yetişmeleri için toplum hizmeti çalışmalarına yer verilir.
Toplum hizmeti çalışmaları öğrencilerin yaş ve bilgi seviyelerine uygun öğrenci kulübü çalışmaları kapsamında ayrı olarak veya bireysel olarak ya da grupla hazırlanacak çalışma planlarına ve projelere göre yaptırılır.
Toplum hizmeti;
a)
Velilerin okulla iş birliğini artırmaya yönelik çalışmalar yapmak
b) Okulu ve çevresinin güzelleştirilmesi bakım ve onarımının yaptırılması yönünde çalışmalar yapmak
c) Kendi okulunun veya imkânları yetersiz diğer okulların kitap araç–gereç ve ihtiyaçlarını gidermek için kampanyalar düzenlemek
d) Alt ve diğer sınıflardaki öğrencilerin ders ödev ve proje çalışmalarına yardımcı olmak
e) Toplumda Türkçeyi doğru güzel etkili kullanma bilincini geliştirme ve kitap okuma alışkanlığını kazandırmaya yönelik çalışmalar yapmak
f) Çevreyi korumak güzelleştirmek parklar oluşturmak tarihî ve kültürel değerlerimizi korumak ve yaşatmak için çalışmalarda bulunmak
g) Toplum kurallarına uyulması için öğrencileri ve halkı bilinçlendirme çalışmaları yapmak
h) Trafik kurallarına uyulması için öğrencileri ve halkı bilinçlendirme çalışmaları yapmak
ı) Okul bahçesini çevreyi boş arazi ve alanları ağaçlandırmak erozyonla mücadele etmek yok olmaya yüz tutmuş bitki türlerini korumak ve yetiştirmek için çalışmalar yapmak
j) İhtiyaç sahibi insanlara yardımcı olmak
k) Çevrelerindeki yaşlı ve bakıma muhtaç insanlara günlük işlerinde yardımcı olmak
l) Huzur evlerinde ve çocuk yuvalarındaki insanların hayatlarını kolaylaştırıcı onların toplumla kaynaşmalarını sağlayıcı çalışmalar yapmak
m) Kimsesiz engelli ve sokakta yaşayan çocuklara yardımcı olmak
n) Sosyal hizmet amaçlı sivil toplum kuruluşlarının çalışmalarına destek sağlamak
gibi etkinlikleri kapsar.
TOPLUM HİZMETİ ÇALIŞMA ESASLARI
Madde 13
— Toplum hizmeti çalışmalarında aşağıda belirtilen hususlar esas alınır.
a) Öğrenciler bireysel olarak veya grup hâlinde yapacakları toplum hizmeti çalışmalarına Sosyal Etkinlikler Yıllık Çalışma Planı veya Sosyal Etkinlikler Proje Öneri Formunu hazırlayıp danışman öğretmenlerine onaylattıktan sonra başlarlar. Projelerini tamamladıklarında Sosyal Etkinlikler Proje Sonuç Raporunu danışman öğretmene verirler.
b) Öğrenci kulübü çalışmaları kapsamında yapılacak toplum hizmeti çalışmaları da kulüp çalışmaları kapsamında hazırlanacak Sosyal Etkinlikler Yıllık Çalışma Planı veya Sosyal Etkinlikler Proje Öneri Formunda belirtilir gerekli onaylar alındıktan sonra uygulamaya konur.
c) Öğrenciler ilköğretim kurumlarının 1 inci 2 nci ve 3 üncü sınıflarında yılda 15 saat 4–8 inci sınıflarında 20 saat; orta öğretim kurumlarının tüm sınıflarında 25 saat olmak üzere toplum hizmeti çalışmalarına katılırlar.
d) Öğrencinin seçtiği toplum hizmeti çalışmaları sonucunda velisinin izni alınır (EK–11).
e) Öğrenci kulübü kapsamında yapılacak toplum hizmeti çalışmalarında halk eğitim merkezleriyle diğer kurum ve kuruluşlar arasında iş birliği yapılarak bunların imkânlarından yararlanılır.
DÖRDÜNCÜ BÖLÜM
SOSYAL ETKİNLİKLER İLE İLGİLİ GÖREVLER
OKUL MÜDÜRÜN GÖREVLERİ
Madde 14
— Müdür sosyal etkinliklerin mevzuata uygun ve verimli olarak yürütülmesinden sorumludur. Müdür gerekli gördüğü durumlarda görevlendireceği müdür yardımcılarına veya öğretmenlere yazılı olarak yetki ve sorumluluk verebilir.
Müdür;
a)
Velilere gerekli duyuruları yapar ve onları çalışmalara katılmaya teşvik eder.
b) Okulun eğitim–öğretime açılışının 3 üncü haftasında öğrenci kulüp ve toplum hizmeti çalışmalarını başlatır.
c) Danışman öğretmen ve gönüllü velilere rehberlik yapar gerektiğinde yazışmaları koordine eder.
d) Öğrenci kulübü çalışma planları ile proje önerilerini onaylar.
DANIŞMAN ÖĞRETMENİN GÖREVLERİ
Madde 15
— Danışman öğretmen;
a) Kulübün öğrenci sayısını liste hâlinde sosyal etkinlikler kuruluna bildirir.
b) Çalışmalarda öğrencileri yaratıcı ve özgün fikirler üretmeye teşvik eder.
c) Çalışmaların genel gözetim ve rehberliğini sağlar.
d) Çalışmaların seyrini takip ederek sonucu sosyal etkinlikler kuruluna bildirir.
e) Kulüp çalışmaları ile ilgili yazışmaları koordine eder.
f) Sosyal Etkinlikler Yıllık Çalışma Planı Sosyal Etkinlikler Proje Uygulama Takvimi Sosyal Etkinlikler Öğrenci Değerlendirme Formu Sosyal Etkinlikler Proje Öneri Formu ve Sosyal Etkinlikler Proje Sonuç Raporunun hazırlanmasına rehberlik eder.
g) Yapılacak tüm çalışmalarda öğrencilerin duygu ve düşüncelerini etkilemeksizin yazım kuralları ve benzeri konularda yardımcı olur.
h) Kulüpteki öğrenciler ile toplanır onları yönlendirir ve yapılan çalışmaları değerlendirir.
ı) Okul müdürüne karşı sorumludur.
SINIF ÖĞRETMENLERİ İLE SINIF/ŞUBE REHBER ÖĞRETMENLERİNİN GÖREVLERİ
Madde 16
— Sınıf öğretmenleri ile sınıf/şube rehber öğretmenlerinin görevleri şunlardır;
a) Öğretmenler kurulca belirlenen kulüplerin amaçları ve çalışmaları hakkında öğrencileri bilgilendirir.
b) Öğrencilerin ilgi ve isteklerine göre belirlenen kulüplere göre üye olmalarını sağlar.
c) Kulüplere öğrenci seçiminde danışman öğretmenle iş birliği yapar.
d) Sınıflarda oluşturulan öğrenci listelerinin bir örneğini danışman öğretmene bir örneğini de okul yönetimine verir.
e) Okulda ve çevrede yapabilecekleri toplum hizmetlerini öğrencilere tanıtır.
f) Öğrencileri ilgi istek ve yetenekleri doğrultusunda toplum hizmeti çalışmalarına yönlendirir. Bu çalışmalarda öğrencilere rehberlik ve danışmanlık yapar.
g) Kulüp çalışmaları ve toplum hizmetleri ile ilgili projenin hazırlanmasında ve uygulanmasında öğrencilere rehberlik yapar.
h) Projenin uygulama aşamalarında öğrenci velisiyle iş birliği içinde bulunur.
ı) Projenin uygulama aşamalarında çalışmaları izler görülebilecek eksikliklerin giderilmesi için gerekli tedbirleri alır.
j) Çalışmaların sonucunda projeyi değerlendirerek öğrenci değerlendirme formu ile sonucunu gizlilikle okul yönetimine bildirir.
GÖNÜLLÜ VELİNİN GÖREVLERİ
Madde 17
— Gönüllü veli;
a) Proje önerilerinin hazırlanmasında ve proje uygulanması sırasında sınıf öğretmenleri ile sınıf/şube rehber öğretmenlerine yardımcı olur.
b) Etkinliklerin bireysel veya gruplar hâlinde yapılmasına katkı sağlar.
c) Okul dışı çalışmalarında öğrencilere yardımcı olur.
d) Gerektiğinde çalışmalara maddî destek sağlar.
Ayrıca Gönüllü Veliler Hangi İşleri Yapabilirde belirtilen işleri de yapabilirler (EK–9).
ÖĞRENCİ KULÜBÜ TEMSİLCİSİNİN GÖREVLERİ
Madde 18
— Temsilci;
a) Öğrencilerle birlikte yıllık çalışma planlarının hazırlanmasını sağlar ve onaylanması için danışman öğretmene verir.
b) Yapılacak faaliyetlerle ilgili görev paylaşımını ve görev dağılımını danışman öğretmene bildirir.
c) Yapılan çalışmalar hakkında danışman öğretmeni bilgilendirir.
d) Kulüp üyelerinin belirli zamanlarda toplanmasını sağlar.
e) Kulüp çalışmalarıyla ilgili yazışmaları yapar ve dosyalanmasını sağlar.
f) Kulüp üyelerince yapılacak proje çalışmalarında koordineyi sağlar.
ÖĞRENCİLERİN GÖREVLERİ
Madde 19
— Öğrenciler;
a) En az bir öğrenci kulübüne üye olur ve en az bir toplum hizmeti yapar.
b) Toplantı ve çalışmalara düzenli olarak katılırlar.
c) Toplum hizmeti çalışmalarını düzenli olarak kaydeder çalışmalarında kendilerine rehberlik ve danışmanlık yapan öğretmene her hafta imzalatır.
d) Proje çalışmalarında yapacakları değişiklikleri sınıf öğretmeni ile sınıf/şube rehber öğretmenine bildirir.
e) Kendisi ile ilgili doldurması gereken formları zamanında danışman öğretmene verir.
f) Okul dışında yaptıkları etkinliklerde okulunu en iyi biçimde temsil etmeye çalışır.
SOSYAL KÜLÜP BAŞKANININ GÖREVLERİ
1. Kulübün çalışmalarından yıllık çalışma programının uygulanmasından birinci derece sorumludur.
2. Sosyal kulüp başkanının görevleri şunlardır:
a. Kulüple ilgili bütün dilekleri alır üyeleri kol toplantısına çağırır.
b. Diğer eğitici Kulüplerle işbirliği yapar.
c. Rehber öğretmenin gözetim denetim ve yönlendirmelerini kol üyelerine iletir.
d. Genel kurulda Kulüple ilgili eleştirileri cevaplandırır.
e. Kulüple ilgili harcamaları saymanla tespit ederek Kulüpler yönetim kuruluna bildirir.
f. Kulüple ilgili yönetim kurulu toplantılarına başkanlık eder.
SOSYAL KULÜP BAŞKAN YARDIMCISININ GÖREVLERİ
Sosyal kulüp başkan yardımcısının görevleri şunlardır:
a. Sosyal kulüp başkanının bulunmadığı hallerde başkanın görevlerini yerine getirir.
b. Kulübün demirbaş eşyalarının kaydını tutar ve sorumlu olur.
c. Başkanın Kulüple ilgili vereceği görevleri yerine getirir.

__________________



Tüm bölümlerimize yetkili alımları başlamıştır başvurmak için aşşağıdaki linke tıklayınız


Yaso isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla

Sponsored Links
Alt 11-02-2009, 19:23   #2 (permalink)
Operator

Yasal UyarıArkadaşlar Lütfen Konulara Cevap Yazalım iyi veya Kötü Değerlendirelim Emeğe Saygı!
 
Yaso - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Bilgiler
Üyelik tarihi: Jan 2008

Mesajlar: 32,275
Konuları: 30795

Tesekkür: 3
481 Mesajina 1044 Tesekkür Aldi Üye No: 28
REP Gücü : 1000
REP Puanı : 27049
Yaso has a reputation beyond reputeYaso has a reputation beyond reputeYaso has a reputation beyond reputeYaso has a reputation beyond reputeYaso has a reputation beyond reputeYaso has a reputation beyond reputeYaso has a reputation beyond reputeYaso has a reputation beyond reputeYaso has a reputation beyond reputeYaso has a reputation beyond reputeYaso has a reputation beyond repute
Seviye: 92 [♥ Bé-Yêu ♥♥ Bé-Yêu ♥♥ Bé-Yêu ♥♥ Bé-Yêu ♥♥ Bé-Yêu ♥]
Aktiflik: 3437 / 3437
Güç: 10758 / 44106
Deneyim: 66%
İletisim

Standart

 

SEKRETERİN GÖREVLERİ
Sekreterin görevleri şunlardır:
a. Kararları karar defterine yazarak üyelere imzalatır.
b. Kulüplerle ilgili yazışmaları yapar takip eder.
c. Kulüple ilgili belgeleri dosyalar düzenler.
SAYMANIN GÖREVLERİ
Saymanın görevleri şunlardır:
a. Kulübün para işlerini yürütür.
b. Kulübün giderleri ile ilgili belgelerin suretlerini çıkarıp asıllarını Sosyal Kulüp Yön. Kuruluna verir.
c. Sosyal Kulübün yıllık gelir-giderleriyle ilgili yıllık tahmini bütçeyi başkanla birlikte hazırlar.
KOOPERATİFÇİLİK SOSYAL KULÜBÜNÜN ÇALIŞMA ALANI:
Kulüp şu alanlarda faaliyetlerde bulunur:
a. Sosyal Kulüp gerek kendi üyelerinin gerek okulun bütün öğrencilerinin görüş seziş buluş ufuklarını geliştirici çalışmalara yer verir.
b. Çeşitli konularda yarışmalara yer vererek teşvik edici örneklemeler yapar.
c. Bulunulan yöredeki çocuk sorunları ile ilgili bilgiler toplayıp bunların panolarda sergilenmesini sağlar.
d. Sosyal Kulübün amacına uygun resim sergi film slaytlar hazırlayıp gösterir.
e. Sosyal kulüp saatlerinde eğitici konuşmalar hazırlar.
f. Çocuklara haklarını öğretici yazılar ve resimler hazırlar ve bunu kulüp panosunda sergiler sınıflarda açıklayıcı konuşmalar yapar.

KOOPERATİFÇİLİK SOSYAL KULÜBÜNÜN TUTACAĞI DEFTER VE DOSYALAR:
Sosyal Kulüp şu defter ve dosyaları tutar:
a. Toplantı karar defteri.
b. Gelir-gider defteri.
c. Harcamalar dosyası.
d. Evrak dosyası ve zimmet defteri.
e. Demirbaş defteri.
KOOPERATİFÇİLİK KULÜBÜNÜN SORUMLU OLDUĞU KİŞİ VE KURULLAR:
Sosyal Kulüp yönetim kurulu:
a. Okul müdürüne
b. Görevli müdür yardımcısına
c. Sosyal kulüp danışman öğretmenine
d. Rehber öğretmenler kuruluna
e. Kulüp başkanlar kuruluna
f. Kulüp genel kuruluna karşı sorumludur.
KOOPERATİFÇİLİK KULÜBÜNÜN İŞBİRLİĞİ YAPACAĞI DİĞER EĞİTİCİ KULÜPLER VE KURUMLAR:
Kooperatifçilik Kulübü şu sosyal kulüp ve kurumlarla işbirliği yapar. (Okulda Kurulu Olanlardan)

SATRANÇ KULÜBÜ
SİVİL SAVUNMA KULÜBÜ
ÇEVRE KORUMA KULÜBÜ
SPOR KULÜBÜ
SAĞLIKTEMİZLİKBESLENME VE KIZILAY KULÜBÜ
GEZİTENITMATURİZM KULÜBÜ
KÜLTÜREDEBİYATYAYIN VE İLETİŞİM KULÜBÜ
KOOPERATİFÇİLİK KOLU
YÜRÜRLÜK:
Bu tüzük okul müdürünün onayı ile yürürlüğe girer.


Yönetim Kurulu


.

Başkan Başkan Yardımcısı




Sekreter Sayman


İncelendi Uygundur
......../......./200… ......./......../200...


Danışman Öğretmen Okul Müdürü


OKULLARDA KURULMASI GEREKEN SOSYAL KULÜPLER LİSTESİ
Kültür ve Edebiyat Kulübü
Yayın ve İletişim Kulübü
Müzik Kulübü
Resim Kulübü
Halk Oyunları Kulübü
Tiyatro Kulübü
Kütüphanecilik Kulübü
Sivil Savunma Kulübü
Gezi Tanıtma ve Turizm Kulübü
Çevre Koruma Kulübü
Satranç Kulübü
Hayvanları Koruma Kulübü
Sosyal Dayanışma ve Yardımlaşma Çocuk Esirgeme Kızılay ve Benzeri Kulüpler
Sağlık Temizlik Beslenme ve Yeşilay Kulübü
Havacılık Kulübü
Spor Kulübü
Bilim-Fen ve Teknoloji Kulübü
Fotoğrafçılık Kulübü
Trafik Güvenliği ve İlkyardım Kulübü
Kültür ve Tabiat Varlıklarını Koruma ve Okul Müzesi Kulübü
İzcilik Kulübü
Bilinçli Tüketici Kulübü
Kooperatifçilik Kulübü
Meslek Tanıtma Kulübü
Demokrasi İnsan Hakları ve Yurttaşlık Kulübü
Engellilerle Dayanışma Kulübü
Yeşili Koruma Kulübü
Çocuk Hakları Kulübü
Felsefe Kulübü
Denizcilik Kulübü
__________________



Tüm bölümlerimize yetkili alımları başlamıştır başvurmak için aşşağıdaki linke tıklayınız


Yaso isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Cevapla

Bookmarks

Tags
, kooperatifçilik, kulÜbÜ, matematikte, tüzüğü


Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
 
Seçenekler
Stil

Yetkileriniz
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-KodlarıKapalı
Trackbacks are Kapalı
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık

Gitmek istediğiniz klasörü seçiniz

Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevaplar Son Mesaj
Galatasaray Cafe Crown Kulübü kadrosu Yaso Galatasaray 3 03-22-2009 11:51
KADIKÖY FUTBOL KULÜBÜ Kuruluşu djnaci Spor Fan Club 0 01-10-2009 22:01
Galatasaray spor kulÜbÜ yÖnetİm kurulu bykaranteli Galatasaray 2 12-18-2008 21:28
Trabzonspor Kulübü Profesyonel Futbol Takımı Yaso Trabzonspor 0 10-19-2008 15:43
Yeni Nesil Spor Kulübü Sezonu Açtı Yaso Basketbol 0 09-02-2008 09:43


Bütün Zaman Ayarları WEZ +3 olarak düzenlenmiştir. Şu Anki Saat: 09:11 .


Powered by vBulletin® Version 3.8.3
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.

Website Statistics
Toplist
Sitemiz bir forum sitesi olduğu için kullanıcılar her türlü görüşlerini önceden onay olmadan anında siteye yazabilmektedir, bu yazılardan dolayı doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir, yine de sitemizde yasalara aykırı unsurlar bulursanız doganinternet@hotmail.com email adresine bildirebilirsiniz, şikayetiniz incelendikten sonra en kısa sürede gereken yapılacaktır.
Report Abuse, Harassment, Scamming, Hacking, Warez, Crack, Divx, Mp3 or any Illegal Activity to doganinternet@hotmail.com

DMCA.com